#1 2011-02-09 22:14:47

 Bartlomiej I

Król

Zarejestrowany: 2010-11-29
Posty: 384
Punktów :   

Gospodarka

Chciałbym rozpocząć dyskusje na temat gospodarki czy Skerls powinno zostać przy gospodarce wyimaginowanej nie pełniącej większej roli w państwie czy może powinniśmy stworzyć jakiś system gospodarczy? jeżeli ktoś ma jakieś pomysły niech przedstawi ponieważ mi kończą się pomysły.


Król Skerls,Namiestnik Odyna na ziemi,Naczelny Wódz Królewskich Sił Zbrojnych.

Offline

 

#2 2011-02-10 19:12:59

Bartłomiej Conscrit

Najwyższe władze państwowe

Zarejestrowany: 2010-12-16
Posty: 182
Punktów :   

Re: Gospodarka

nie ma dokładnego planu, nie znam się na gospodarce, ale żeby państwo funkcjonowało dobrze, wydaje mi się że gospodarka to podstawowe ministerstwo/"rejon" jaki powinien istnieć w kraju.


...Bartłomiej Conscrit...
            ^^^^
        premier;MSZ

Offline

 

#3 2011-02-11 10:17:02

 Urgh Warmork

Władze państwowe

Skąd: Ydo-RohanPn,Luokitellut-Skerls
Zarejestrowany: 2010-12-15
Posty: 189
Punktów :   

Re: Gospodarka

Trudny temat w załozeniach. Z doświadczenia widzę, że albo wyimaginowany albo system gospodarczy czy bankowy z zakresem jaki będzie objmował. I osobą która by się tym zajmowała. Inaczej to np tki php bank istniej i nie jest używany ludzie dalej wyimagowują z walutę nie mozna nic kupić, a poco kupić jak mozna zmaterializowc. ...


Obywatel, Senator, Gubernator Dawr, Prezydent Luokitellut
Siły Zbrojne Skerls

Offline

 

#4 2011-02-12 14:59:08

 Precedensum

Obywatel

23983315
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2010-11-30
Posty: 52
Punktów :   

Re: Gospodarka

Wydaję mi się że powinniśmy stworzyć system gospodarczy lecz wiem że może to być trudne i ktoś musi się za to wziąć naprawdę porządnie . Trzeba poświęcić na to sporo czasu i jeżeli król lub premier , lub też wspólnymi siłami się za to weźmiemy powinniśmy w miarę szybko się z tym uporać...


Poczciwy obywatel

Offline

 

#5 2011-02-15 14:36:16

 Urgh Warmork

Władze państwowe